Early Stage Universe | Survival FREEBIES Older Students - Early Stage…

Survival FREEBIES Older Students

6.11.2018

Zapraszamy do korzystania z naszych materiałów dla starszych uczniów. Mamy dla Was flashcards, nagranie audio do drillingu i handout z ćwiczeniami, grą planszową i zadaniami na mówienie.

Poniżej kilka pomysłów na użycie materiałów w klasie:

Gry i zabawy z kartami obrazkowymi i definicjami

CALL MY BLUFF

To dobra gra na wprowadzenie phrasal verbs. Uczniowie pracują w małych grupach (2-3 osoby). Dostają jeden phrasal verb, jego definicję i przykład użycia w zdaniu, oraz 3 plansze ponumerowane 1, 2 i 3. Uczniowie wymyślają dwie inne, prawdopodobne definicje tego wyrażenia. Każda z drużyn prezentuje swoje definicje. Pozostałe drużyny głosują na tę, która wydaje im się prawdziwa. Za poprawną odpowiedź drużyny dostają punkt.

ROCK, PAPER, SCISSORS

Każda z par uczniów dostaje zestaw kart obrazkowych lub definicji z ćw 4 str. 2 handoutu. Uczniowie grają w „papier, kamień, nożyce”. Przegrany bierze kartę z kupki i pokazuje obrazek bądź czyta definicję wygranemu. Jeśli tamten dobrze odpowie, to zabiera kartę, jeśli źle, to karta idzie na dno kupki; wygrywa osoba, która zbierze więcej kart.

BOARD SENTENCES

Nauczyciel rozwiesza karty wyrazowe z phrasal verbs na tablicy. Uczniowie są podzieleni na małe drużyny (3-4 osobowe). Nauczyciel ustawia timer na 2 minuty w tym czasie uczniowie muszą zapisać jak najwięcej zdań z wyrażeniami z tablicy. Każdy phrasal verb może być użyty tylko raz. Potem cała klasa wspólnie decyduje czy zdania są poprawne. Drużyna z największą liczbą poprawnych zdań wygrywa. Nauczyciel może przyznać punkty bonusowe za zdania z phrasal verb, które nie pojawiły się u żadnej innej drużyny.

Speaking

TIC-TAC-TOE

Ćw. 8 ze str. 3 w handoucie można uatrakcyjnić poprzez wpisanie pytań na planszę z kwadratem podzielonym na 9 pól – taką, jak do gry „kółko i krzyżyk”. Uczniowie wybierają pole i odpowiadają na pytanie, które się na nim znajduje. Celem gry jest zebranie 3 pól w jednej linii.

Agnieszka Jankowska - Łoś - Dyrektorka metodyczna Early Stage
Dorota Ścisłowska - Metodyk główny Early Stage

Komentarze

KLASA

Jak budować relacje w klasie z nową grupą na początku roku szkolnego?

Trzy… dwa… jeden… startujemy! Witamy się z dziećmi, sprawdzamy listę i otwieramy książki. Zaraz, zaraz! Czy tak ma wyglądać początek roku szkolnego? Czasem w...
Czytaj więcej
back-to-school-10-porad-dla-lektora

10 porad dla lektora na rozpoczęcie roku szkolnego!

Rozpoczęcie nowego roku szkolnego to czas pełen entuzjazmu, wyzwań i nowych możliwości dla lektorów języka angielskiego. Aby zapewnić skutec...
Czytaj więcej
autyzm

O uczniach w spektrum autyzmu na lekcjach języka angielskiego

W dzisiejszym artykule dotkniemy szeroko dyskutowanego obecnie tematu o współpracy z uczniami ze spektrum autyzmu....
Czytaj więcej
Nauczyciel angielslkiego wykorzystuje aplikacje do nauczania

Jak wykorzystać technologię w nauczaniu języka? Najlepsze aplikacje do nauki języka angielskiego

Technologia prze do przodu a wraz z nią nasze możliwości – także, w przypadku nauki języków obcych. W internecie jest mnóstwo darmowych aplikacji do ...
Czytaj więcej