Survival FREEBIES Older Students - Early Stage Universe

Survival FREEBIES Older Students

6.11.2018

Zapraszamy do korzystania z naszych materiałów dla starszych uczniów. Mamy dla Was flashcards, nagranie audio do drillingu i handout z ćwiczeniami, grą planszową i zadaniami na mówienie.

Poniżej kilka pomysłów na użycie materiałów w klasie:

Gry i zabawy z kartami obrazkowymi i definicjami

CALL MY BLUFF

To dobra gra na wprowadzenie phrasal verbs. Uczniowie pracują w małych grupach (2-3 osoby). Dostają jeden phrasal verb, jego definicję i przykład użycia w zdaniu, oraz 3 plansze ponumerowane 1, 2 i 3. Uczniowie wymyślają dwie inne, prawdopodobne definicje tego wyrażenia. Każda z drużyn prezentuje swoje definicje. Pozostałe drużyny głosują na tę, która wydaje im się prawdziwa. Za poprawną odpowiedź drużyny dostają punkt.

ROCK, PAPER, SCISSORS

Każda z par uczniów dostaje zestaw kart obrazkowych lub definicji z ćw 4 str. 2 handoutu. Uczniowie grają w „papier, kamień, nożyce”. Przegrany bierze kartę z kupki i pokazuje obrazek bądź czyta definicję wygranemu. Jeśli tamten dobrze odpowie, to zabiera kartę, jeśli źle, to karta idzie na dno kupki; wygrywa osoba, która zbierze więcej kart.

BOARD SENTENCES

Nauczyciel rozwiesza karty wyrazowe z phrasal verbs na tablicy. Uczniowie są podzieleni na małe drużyny (3-4 osobowe). Nauczyciel ustawia timer na 2 minuty w tym czasie uczniowie muszą zapisać jak najwięcej zdań z wyrażeniami z tablicy. Każdy phrasal verb może być użyty tylko raz. Potem cała klasa wspólnie decyduje czy zdania są poprawne. Drużyna z największą liczbą poprawnych zdań wygrywa. Nauczyciel może przyznać punkty bonusowe za zdania z phrasal verb, które nie pojawiły się u żadnej innej drużyny.

Speaking

TIC-TAC-TOE

Ćw. 8 ze str. 3 w handoucie można uatrakcyjnić poprzez wpisanie pytań na planszę z kwadratem podzielonym na 9 pól – taką, jak do gry „kółko i krzyżyk”. Uczniowie wybierają pole i odpowiadają na pytanie, które się na nim znajduje. Celem gry jest zebranie 3 pól w jednej linii.

Agnieszka Jankowska - Łoś - Dyrektorka metodyczna Early Stage
Dorota Ścisłowska - Metodyk główny Early Stage

Komentarze

Lekcja pokazowa angielskiego w szkole jak ja przeprowadzic

Lekcja pokazowa w szkole językowej – jak ją przeprowadzić?

Lekcje pokazowe mogą wywołać mnóstwo stresu – w końcu nie tylko prezentujemy nasze metody przed rodzicami, ale przede wszystkim wpływamy na rekrutację ucznió...
Czytaj więcej
Pedagogika przygody na lekcjach angielskiego

Ahoj przygodo… na angielskim! Czyli jak wykorzystać pedagogikę przygody na lekcjach języka

Beata Wysocka, metodyczka główna Early Stage, zabiera nas w edukacyjną podróż śladami pedagogiki przygody. Czym jest nauka przez doświadczanie, jak ją wykorz...
Czytaj więcej
GT Walsheim Medium

Quick Trick season 2 episode 9: FOLD YOUR ANSWER

W dziewiątym odcinku drugiego sezonu QUICK TRICK przygotowaliśmy dla Was wspaniałą aktywność, która sprawi, że wszyscy uczniowie będą pracować w tym samym cz...
Czytaj więcej
Materialy na lekcje angielskiego wiosna b2

Spring Talk Pack – materiały na wiosenną lekcję angielskiego dla nastolatków (poziom B2)

Szukasz ciekawych pomysłów na lekcje angielskiego, które zachęcałyby uczniów do mówienia? Poniższe materiały na wiosenną lekcję angielskiego przygo...
Czytaj więcej