Early Stage Universe

CyberMocn@ Szkoła! Jak budować relacje w świecie technologii?

30.11.2020
Podcast Zuzia i Maciek2

CyberMocn@ Szkoła! Jak budować relacje w świecie technologii?

30.11.2020

Pierwszy podcast w ramach projektu CyberMocn@ Szkoła. Zuzanna Piechowicz i Maciej Sopyło rozmawiają o tym, jak budować relacje w świecie technologii. Zapraszamy do słuchania!

Z podcastu dowiesz się:

- jak budować relacje z uczniami i uczennicami pracując zdalnie

- jakie aktywności online służą uczniom

- jak namawiać uczniów, aby podczas zdalnych lekcji włączali kamerki

Nie trzeba mieć dyplomu z informatyki, aby skutecznie wykorzystywać nowe technologie w pracy z uczniami. W podcaście, trenerzy edukacji medialnej i cyfrowej - Zuzanna Piechowicz i Maciej Sopyło tłumaczą, jak wykorzystywać kompetencje zdobyte w klasie na zajęciach online.

Early Stage · Podcast o relacjach w kontekscie nowych technologii

Komentarze

Samoregulacja dziecka w szkole

Stuart Shanker „Samoregulacja w szkole” – książka do nauczycielskiej biblioteczki

„Samoregulacja w szkole” dra Shankera zawiera rezultaty wielu badań poświęconych umiejętności samoregulacji. Wyróżnia się ogromną ilością konkretnych przykła...
Czytaj więcej
Czy warto korzystac z gotowych scenariuszy lekcji jezyka angielskiego dla dzieci

Czy warto korzystać z gotowych scenariuszy lekcji języka angielskiego dla dzieci?

Gotowe scenariusze lekcji języka angielskiego – czy ich wykorzystanie jest dobrym pomysłem? Nie ma na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi. Jest to zależne od...
Czytaj więcej
Konspekt lekcji jezyka angielskiego jak napisac

Jak przygotować konspekt do lekcji języka angielskiego z dziećmi?

Nie masz pewności, jak przygotować konspekt do lekcji angielskiego dla dzieci? Nie martw się – w tym artykule wytłumaczymy Ci, jak to zrobić w 8 prostych kro...
Czytaj więcej
Obserwacja kolezenska jakie korzysci ma lekcja kolezenska dla lektora angielskiego

O obserwacji koleżeńskiej słów kilka…

Dawno dawno temu 🙂, kiedy byłam już całkiem doświadczoną lektorką, wymieniałyśmy się z innymi nauczycielkami obserwacjami lekcji. Z jednej strony mia...
Czytaj więcej