Early Stage Universe

CyberMocn@ Szkoła! Jak budować relacje w świecie technologii?

30.11.2020
Podcast Zuzia i Maciek2

CyberMocn@ Szkoła! Jak budować relacje w świecie technologii?

30.11.2020

Pierwszy podcast w ramach projektu CyberMocn@ Szkoła. Zuzanna Piechowicz i Maciej Sopyło rozmawiają o tym, jak budować relacje w świecie technologii. Zapraszamy do słuchania!

Z podcastu dowiesz się:

- jak budować relacje z uczniami i uczennicami pracując zdalnie

- jakie aktywności online służą uczniom

- jak namawiać uczniów, aby podczas zdalnych lekcji włączali kamerki

Nie trzeba mieć dyplomu z informatyki, aby skutecznie wykorzystywać nowe technologie w pracy z uczniami. W podcaście, trenerzy edukacji medialnej i cyfrowej - Zuzanna Piechowicz i Maciej Sopyło tłumaczą, jak wykorzystywać kompetencje zdobyte w klasie na zajęciach online.

Early Stage · Podcast o relacjach w kontekscie nowych technologii

Komentarze

Hospitacje kolezenskie na lekcjach angielskiego

Tajemniczy ogród nauczania: jak obserwacje lekcji mogą wzbogacić Twój warsztat lektorski?

O hospitacjach i obserwacjach koleżeńskich, lekcjach pokazowych, wizytacjach i lekcjach otwartych pisze Weronika Puszyk, metodyczka główna Early Stage....
Czytaj więcej
Praca z jezykiem angielskim za granica

Ciekawa praca z językiem angielskim – bez doświadczenia, zdalna, a może za granicą?

Marzy Ci się ciekawa praca z angielskim? Jeśli doskonale znasz ten język, to możliwości są naprawdę różnorodne – od zdalnych korepetycji w piżamie, przez gra...
Czytaj więcej
Mity w nauczaniu angielskiego

5 mitów o nauczaniu i dlaczego te mity to mity

Wszyscy, w tym także nauczyciele, mają pewne, niekiedy bardzo mocne, przekonania dotyczące nauczania, które… nie są prawdziwe. O najczęściej spotyk...
Czytaj więcej
Materiały dla nauczycieli w języka angielskiego - Halloween Song

Materiały dla nauczycieli języka angielskiego – HALLOWEEN SONG

Trick or treat? Z racji tego, że Halloween zbliża się wielkimi krokami, nasz dzisiejszy materiał opiera się na piosence HALLOWEEN SONG! :)...
Czytaj więcej