Early Stage Universe

CyberMocn@ Szkoła! Jak budować relacje w świecie technologii?

30.11.2020
Podcast Zuzia i Maciek2

CyberMocn@ Szkoła! Jak budować relacje w świecie technologii?

30.11.2020

Pierwszy podcast w ramach projektu CyberMocn@ Szkoła. Zuzanna Piechowicz i Maciej Sopyło rozmawiają o tym, jak budować relacje w świecie technologii. Zapraszamy do słuchania!

Z podcastu dowiesz się:

- jak budować relacje z uczniami i uczennicami pracując zdalnie

- jakie aktywności online służą uczniom

- jak namawiać uczniów, aby podczas zdalnych lekcji włączali kamerki

Nie trzeba mieć dyplomu z informatyki, aby skutecznie wykorzystywać nowe technologie w pracy z uczniami. W podcaście, trenerzy edukacji medialnej i cyfrowej - Zuzanna Piechowicz i Maciej Sopyło tłumaczą, jak wykorzystywać kompetencje zdobyte w klasie na zajęciach online.

Early Stage · Podcast o relacjach w kontekscie nowych technologii

Komentarze

Edukacja wlaczajaca

Edukacja włączająca – jak uczyć, żeby każdy uczeń czuł się częścią klasowej wspólnoty?

Edukacja włączająca to podejście, które zakłada, że każde dziecko – niezależnie od stanu zdrowia, sprawności, pochodzenia czy wyznania – ma prawo do równych ...
Czytaj więcej
Nauczycielskie spa mindfulness uwaznosc medytacja praca emocjonalna

Nauczycielskie spa dla ducha, czyli jak medytacja pomoże Ci zadbać o swój dobrostan

Czym jest medytacja? Jak praktykować mindfulness? Czy uważność to ucieczka od rzeczywistości? Na temat sposobów na zadbanie o swój dobrostan pisze metodyczka...
Czytaj więcej
Zrzut ekranu 2023 10 16 121135

Jak szybko odpocząć? Chwila relaksu da nauczyciela i nauczycielki

Hej nauczycielu, nauczycielko! Czy zdarza Ci się złapać na tym, że mówisz innym, żeby odpoczywali… a sam(a) nawet nie wiesz, jak odpocząć? Jeśli Twoja głowa ...
Czytaj więcej
Lekcja pokazowa angielskiego w szkole jak ja przeprowadzic

Lekcja pokazowa w szkole językowej – jak ją przeprowadzić?

Lekcje pokazowe mogą wywołać mnóstwo stresu – w końcu nie tylko prezentujemy nasze metody przed rodzicami, ale przede wszystkim wpływamy na rekrutację ucznió...
Czytaj więcej