Early Stage Universe

CyberMocn@ Szkoła! Jak budować relacje w świecie technologii?

30.11.2020
Podcast Zuzia i Maciek2

CyberMocn@ Szkoła! Jak budować relacje w świecie technologii?

30.11.2020

Pierwszy podcast w ramach projektu CyberMocn@ Szkoła. Zuzanna Piechowicz i Maciej Sopyło rozmawiają o tym, jak budować relacje w świecie technologii. Zapraszamy do słuchania!

Z podcastu dowiesz się:

- jak budować relacje z uczniami i uczennicami pracując zdalnie

- jakie aktywności online służą uczniom

- jak namawiać uczniów, aby podczas zdalnych lekcji włączali kamerki

Nie trzeba mieć dyplomu z informatyki, aby skutecznie wykorzystywać nowe technologie w pracy z uczniami. W podcaście, trenerzy edukacji medialnej i cyfrowej - Zuzanna Piechowicz i Maciej Sopyło tłumaczą, jak wykorzystywać kompetencje zdobyte w klasie na zajęciach online.

Early Stage · Podcast o relacjach w kontekscie nowych technologii

Komentarze

Czy w szkole jezykowej nauczyciele zadaja prace domowe

Czy w szkole językowej nauczyciele zadają prace domowe (i czy powinni)?

Czy zadawanie pracy domowej z języka angielskiego jest konieczne, niepotrzebne, a może szkodliwe? Z badań wynika jasno, że w przypadku języka obcego zadania ...
Czytaj więcej
Ksiazki dla nauczycieli angielskiego

Książki dla nauczycieli, które pozwolą rozwijać kompetencje zawodowe (i nie tylko)

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że jako nauczyciel(ka) musisz myśleć o nieustannym rozwoju i poszerzaniu swojej wiedzy. Wiele informacji znajdziesz w f...
Czytaj więcej
Wspolpraca lektorsko metodyczna a efektywnosc nauczania jezyka

Współpraca lektorsko-metodyczna a efektywność nauczania języka

Nauczanie angielskiego wymaga nie tylko ugruntowanej wiedzy językowej, ale również umiejętności przekazywania jej w angażujący i efektywny sposób. W tym proc...
Czytaj więcej
Zasada rosenshinea skuteczne nauczanie rusztowania w edukacji

Cegiełka po cegiełce, czyli nauczyciel murarzem. Zasada Rosenshine’a a skuteczne nauczanie

Pewnie zdziwcie się, kiedy Wam powiem, że budownictwo i edukacja mają sporo wspólnego! Nie chodzi mi o tak oczywiste porównania, jak tworzenie czegoś od pods...
Czytaj więcej