Early Stage Universe

CyberMocn@ Szkoła! Jak budować relacje w świecie technologii?

30.11.2020
Podcast Zuzia i Maciek2

CyberMocn@ Szkoła! Jak budować relacje w świecie technologii?

30.11.2020

Pierwszy podcast w ramach projektu CyberMocn@ Szkoła. Zuzanna Piechowicz i Maciej Sopyło rozmawiają o tym, jak budować relacje w świecie technologii. Zapraszamy do słuchania!

Z podcastu dowiesz się:

- jak budować relacje z uczniami i uczennicami pracując zdalnie

- jakie aktywności online służą uczniom

- jak namawiać uczniów, aby podczas zdalnych lekcji włączali kamerki

Nie trzeba mieć dyplomu z informatyki, aby skutecznie wykorzystywać nowe technologie w pracy z uczniami. W podcaście, trenerzy edukacji medialnej i cyfrowej - Zuzanna Piechowicz i Maciej Sopyło tłumaczą, jak wykorzystywać kompetencje zdobyte w klasie na zajęciach online.

Early Stage · Podcast o relacjach w kontekscie nowych technologii

Komentarze

Metoda total physical response tpr

Mów, ruszaj się, zapamiętuj – dlaczego metoda TPR działa cuda na zajęciach języka angielskiego

Gotowi, by odkryć, dlaczego ruch to tajna supermoc na lekcji języka? Zapraszamy do lektury! O skutecznej i naturalnej metodzie nauczania języka pisze metodyc...
Czytaj więcej
Ocenianie ksztaltujace czym jest

Ocenianie kształtujące – sposób na skuteczne przekazywanie informacji zwrotnej

Jako nauczyciel(-ka) zdajesz sobie sprawę, z jak różnymi uczniami i uczennicami pracujesz na co dzień – część dzieci szybko zapamiętuje nowe słowa i formy gr...
Czytaj więcej
Pomysly na lekcje angielskiego dla nastolatkow

Pomysły na lekcje angielskiego dla nastolatków

Rzędy ławek postawione w kierunku tablicy, w nich uczniowie powtarzają za nauczycielem słówka i notują do zeszytu – taki obraz wciąż może kojarzyć się nam z ...
Czytaj więcej
Metody nauczania angielskiego art przegladowy

Metody nauczania angielskiego – przegląd i sposoby ich wykorzystania

Każdy nauczyciel zna ten moment: jedna metoda działa świetnie w poniedziałek, a w środę już kompletnie nie chwyta. Dlatego, zamiast szukać „złotego Graala” w...
Czytaj więcej