Early Stage Universe | Early Stage Universe

Materiały dla nauczycieli języka angielskiego - Programming

24.11.2020

W dzisiejszym materiale Dorota Ścisłowska rozmawia o programowaniu! Nasz gość - Jakub Matuszewski - opowie o programowaniu, jakie cechy są potrzebne, aby zostać programistą i jakie możliwości daje praca w tym zawodzie.

W załączniku znajdziesz PDFy do pobrania :-)

Link do filmiku:

https://youtu.be/pKBw98uHOyk

Powtórka słownictwa:

https://quizlet.com/_8b1126?x=1jqt&i=22y4ja

PRACA DOMOWA:

Create an algorithm for putting on your trainers. Write out every step in English. Then check the program for bugs by sending it to a friend or ask your classmates to follow the instructions in your next English class. lf they can't follow it, you’ll need to debug!

Ściągnij PDF, uzupełnij go na swoim komputerze lub wydrukuj i wpisz informacje ręcznie. Jeśli chcesz możesz przesłać swój algorytm Twojemu lektorowi.


Opracowanie materiałów:

Marta Portalewska, Metodyczka główna Early Stage

Dorota Ścisłowska, Metodyczka główna Early Stage

Monika Rudnicka, Metodyczka główna Early Stage

Jak-wspierac-rozwoj

Nastawienie na rozwój – jak wspierać je u uczniów?

Błędy mają generalnie nie najlepszą reputację, a jeśli chodzi o naukę, to sprawa komplikuje się jeszcze bardziej. Nic dziwnego: b...
Czytaj więcej
DT_w_szkole_jezyka_angielskiego

Design Thinking w szkole języka angielskiego

Od lat prowadzisz swoją szkołę językową i czujesz, że potrzebujesz zmian? A może właśnie zaczynasz i chcesz dobrze zainwestować edukacyjny potencja...
Czytaj więcej
Uczeń z dysleksją

Uczeń z dysleksją a nauczanie języka angielskiego – jak oswoić dysleksję?

10% populacji ma dysleksję – to dużo czy mało? Oczywiście trudno powiedzieć nie mając punktu odniesienia. Jednak będąc nauczycielem warto sobie uśw...
Czytaj więcej
Pieniadze na start

Skąd wziąć pieniądze na start własnej szkoły językowej?

Zakładanie własnej firmy to inwestycja wymagająca nie tylko posiadania określonych umiejętności organizacyjnych, poświęcenia swojego czasu oraz zaa...
Czytaj więcej