Early Stage Universe | Nowe Christmas FREEBIES - Early Stage Universe

Nowe Christmas FREEBIES

4.12.2018

Zapraszamy do korzystania naszych nowych materiałów bożonarodzeniowych. Poniżej znajdziecie kilka pomysłów na ich użycie na lekcjach z Waszymi uczniami.

Po wprowadzeniu słownictwa z flashcards, uczniowie mogą utrwalić słownictwo dzięki grom i zabawom:

BINGO INACZEJ

Uczniowie pracują w parach lub grupach trzyosobowych. Nauczyciel rozdaje karty obrazkowe (każda para/grupa otrzymuje taką samą liczbę kart). Uczniowie rozkładają swoje karty na ławkach obrazkiem do góry. Nauczyciel staje przed klasą i po kolei mówi lub pokazuje karty obrazkowe. Grupa, która ma to słówko odwraca daną kartę obrazkiem do dołu. Uczniowie, którzy odwrócą wszystkie swoje karty krzyczą „BINGO!”

CHINESE WHISPERS

Nauczyciel umieszcza na tablicy karty obrazkowe. Uczniowie siadają w czteroosobowych rzędach. Nauczyciel mówi na ucho pierwszemu uczniowi z rzędu słowo, które następnie jest powtarzane następnemu uczniowi. Ostatni uczeń z rzędu podchodzi do tablicy i dotyka flashcard przedstawiający dane słowo. Może też powiedzieć słowo na głos.

Speaking: Gra (ćw. 7 str. 4): rozdaj pionki oraz po jednej kostce na parę. Uczniowie w parach na przemian rzucają kostką i poruszają się po planszy- ich zadaniem jest powiedzieć słowo, które znajduje się na danym polu.

Writing: Ćw. 8 str. 5 uczniowie mogą wykonać na dużych brystolach w grupach. Następnie mogą opowiedzieć pozostałym grupom co znajduje się w worku ich Mikołaja.

Na stronie British Council można znaleźć inne dodatkowe materiały bożonarodzeniowe. Szczególnie polecam historyjkę o bałwanku i ćwiczenia do niej przygotowane.

Dla starszych uczniów polecam aktywność „Christmas Tongue Twisters” pokazaną w poniższym filmiku:

Jeśli nie korzystaliście z naszych świątecznych materiałów w zeszłym roku, serdecznie zapraszam do tego wpisu.

Joanna Zarańska - założycielka Early Stage
Agnieszka Jankowska - Łoś - Dyrektorka metodyczna Early Stage
Dorota Ścisłowska - metodyk główny Early Stage
Jak-wspierac-rozwoj

Nastawienie na rozwój – jak wspierać je u uczniów?

Błędy mają generalnie nie najlepszą reputację, a jeśli chodzi o naukę, to sprawa komplikuje się jeszcze bardziej. Nic dziwnego: b...
Czytaj więcej
DT_w_szkole_jezyka_angielskiego

Design Thinking w szkole języka angielskiego

Od lat prowadzisz swoją szkołę językową i czujesz, że potrzebujesz zmian? A może właśnie zaczynasz i chcesz dobrze zainwestować edukacyjny potencja...
Czytaj więcej
Uczeń z dysleksją

Uczeń z dysleksją a nauczanie języka angielskiego – jak oswoić dysleksję?

10% populacji ma dysleksję – to dużo czy mało? Oczywiście trudno powiedzieć nie mając punktu odniesienia. Jednak będąc nauczycielem warto sobie uśw...
Czytaj więcej
Pieniadze na start

Skąd wziąć pieniądze na start własnej szkoły językowej?

Zakładanie własnej firmy to inwestycja wymagająca nie tylko posiadania określonych umiejętności organizacyjnych, poświęcenia swojego czasu oraz zaa...
Czytaj więcej