Early Stage Universe | Early Stage Universe

[Podcast] Jaką rolę pełni ruch w uczeniu języka angielskiego i co ma do tego Arystoteles?

12.05.2021
Podcast Jaką rolę pełni ruch w uczeniu języka angielskiego i co ma do tego Arystoteles

[Podcast] Jaką rolę pełni ruch w uczeniu języka angielskiego i co ma do tego Arystoteles?

12.05.2021

Po co uczniom bieżnie w salach lekcyjnych i co ma Arystoteles do ruchu w szkole? O tym opowiada Beata Wysocka w naszym najnowszym podcaście!

Przedstawimy Ci kilka badań o tym, jaką rolę pełni ruch w nauce i w jaki sposób wpływa na nasz umysł, pamięć oraz koncentrację. Dowiesz się również, jak wykorzystać ruch podczas zajęć z języka angielskiego, aby pomóc uczniom w jak najlepszym przyswajaniu materiału!

Nauczycielu, poznasz nie tylko pomysły na włączenie ruchu do prowadzonych przez siebie zajęć, ale również zdradzimy Ci sposoby na zachowanie sprawności umysłowej na starość ;)

Early Stage · [Podcast] Jaką rolę pełni ruch w uczeniu języka angielskiego i co ma do tego Arystoteles?


Poniżej znajdziesz polecaną w podcaście książkę Johna Mediny:

https://lubimyczytac.pl/ksiazka/12932/12-sposobow-na-supermozg-jak-przetrwac-w-pracy-domu-i-szkole



A jeśli chcesz wymienić się spostrzeżeniami z innymi lektorami języka angielskiego – dołącz do naszej grupy na Facebooku – Teachers’ Universe.

Komentarze

FAQ4

Franczyza szkoły językowej – najczęściej zadawane pytania

Franczyza staje się coraz bardziej popularna wśród osób decydujących się na własny biznes. Naturalne jest zatem to, że z zainteresowaniem idzie w parze cieka...
Czytaj więcej
Skuteczne metody nauczania zdjecie glowne

Jakie metody nauczania są dziś skuteczne?

Jakie metody nauczania są dziś skuteczne? W dzisiejszych czasach raczej trudno wyobrazić sobie lekcje bez użycia akty...
Czytaj więcej
Franczyza

Od teachera do ownera, czyli jak zostać franczyzobiorcą Early Stage

Jeśli w ostatnim czasie w Twojej głowie pojawiła się myśl o tym, aby spróbować swoich sił jako właściciel placówki edukacyjnej, przeczytaj n...
Czytaj więcej