Early Stage Universe | Grandparents' Day FREEBIES Older Students -…

Grandparents' Day FREEBIES Older Students

9.01.2019

Zapraszamy do korzystania naszych materiałów na Dzień Babci i Dziadka. Mamy dla Was piosenkę i handout z ćwiczeniami i karty obrazkowe i wyrazowe.

Poniżej znajdziecie kilka pomysłów na użycie materiałów w klasie.

Gry i zabawy z kartami obrazkowymi i wyrazowymi:

FLASHCARD TOSS

Flashcards leżą obok siebie na podłodze obrazkami do dołu. Uczniowie rzucają miękką piłką w wybraną przez siebie kartę. Gdy uda im się trafić, odkrywają i nazywają obrazek.

HOPSCOTCH

Lektor układa karty obrazkowe lub wyrazowe w kształt gry w klasy. Pod każdą kartą obrazkową nauczyciel chowa karteczki z poleceniem lub pytaniem. Mogą to być na przykład pytania związane z tematem Dnia Babci i Dziadka. Można do tego użyć pytań z ćwiczenia pierwszego z handoutu. Uczniowie ustawiają się w rzędzie. Pierwszy uczeń rzuca kostką i skacze tyle razy ile oczek wyrzuciło. Gdy zatrzymuje się obok konkretnej karty- nazywa ją a następnie odpowiada na pytanie, które jest pod kartą.

Speaking/Writing: Dodatkowe pytania na prace w parach lub krótki writing to na przykład:

  1. What is the best gift for your granny? And for your grandpa? Why?
  2. What are your grandparents’ hobbies?
  3. Do they have any pets? If so, what are they?
  4. What is your favourite thing to do with your grandparents?
  5. What are some things you learned from your grandparents?

Writing/Art Project: Ćwiczenie 6 str. 4 z handoutu: Uczniowie mogą użyć definicji do stworzenia swojej własnej wersji krzyżówki. To dobre zadanie na pracę w parach lub małych grupach. Gotowe krzyżówki uczniowie przekazują innej grupie do uzupełnienia.

Opracowanie materiałów:

Joanna Zarańska - założycielka Early Stage
Dorota Ścisłowska - metodyk główny Early Stage
Komentarze

Communication cards 2

Materiały dla nauczycieli języka angielskiego - B2 Communication Cards

W tym sezonie będziemy się z Wami cyklicznie dzielić kartami gramatyczno-komunikacyjnymi do użycia w klasie z nastoletnimi uczniami na poziomie ...
Czytaj więcej
porazka

Neurobiologia porażki, czyli co porażka robi z naszym mózgiem?

Nie bój się popełniać błędów! Uczymy się na porażkach! Krok wstecz, ale dwa kroki w przód. Pomimo szczerych chęci te rady niezbyt dobrze na mnie działają. A ...
Czytaj więcej
Jak rozwijac warsztat jezykowy

Jak rozwijać warsztat językowy?

Podczas wykonywania zawodu nauczyciela języka angielskiego stale pracujemy z pewnym, ograniczonym zestawem słów i zasad gramatycznych. Czy w takim wypadku is...
Czytaj więcej
Empty Name 261

Jak nauczyć dzieci, czym jest dobra porażka?

Jak myślicie, czemu porażka nie tylko może, ale wręcz powinna się wydarzać w życiu dziecka? Jak sprawić, aby dziecko dobrze sobie z nią radziło?...
Czytaj więcej