Early Stage Universe

Jak wygląda praca w Early Stage?

6.09.2022
Empty Name 1080

Nowoczesna edukacja na miarę XXI wieku

Early Stage przyciąga przede wszystkim autorską koncepcją nauczania, która niewiele wspólnego ma z tradycyjną metodą podawczą, uznawaną przez coraz większą grupę nauczycieli, a także rodziców za przestarzałą i zupełnie nieprzystającą do współczesnego świata. Dzisiaj tak wiele wiemy już o tym, jak uczy się mózg, jak działa nasza koncentracja, co wspomaga procesy zapamiętywania, a co je utrudnia. To wiedza, której nam, dydaktykom, nie wolno zmarnować. Powinniśmy z niej czerpać pełnymi garściami i implementować do procesu nauczania.

Tak właśnie dzieje się w Early Stage. Autorska, skuteczna metoda nauczania angielskiego cały czas jest rozwijana przez metodyków i dydaktyków. Rym, rytm, muzyka, teatr, ruch, emocje, humor to podstawa efektywnej nauki. Tę samą wiedzę można próbować przekazywać za pomocą lektury strony z podręcznika, powtarzaniem aż do znudzenia słówek na niej zawartych, albo za pomocą rytmicznej wyliczanki, własnej mapy myśli, czy zabawy grupowej. My stanowczo stoimy za metodami, które angażują wszystkie zmysły, ponieważ ten sposób poznawania świata jest dla dziecka naturalny. Zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych lektorów, taka metoda nauki jest inspirująca i motywująca. Stanowi wyzwanie, które przynosi jednak bardzo wymierne skutki.

Obserwowanie tempa, w jakim znikają bariery językowe, uczniowie osiągają kolejne poziomy biegłości językowej, oraz efektywnie przyswajają konkretną wiedzę, jest dla lektora niezwykle stymulujące i motywujące do dalszej pracy. To kolejny z argumentów, które podaje wielu współpracujących z Early Stage lektorów, podkreślając tym samym zalety naszej metody. Więcej o spojrzeniu samych lektorów na pracę w naszych szkołach możesz przeczytać i posłuchać tutaj: Poznaj nas bliżej.

Przełamywanie tradycyjnego myślenia o edukacji, metodach nauki, nieustanne poszukiwanie coraz efektywniejszych, bardziej przyjaznych i skutecznych technik pracy – to magnesy, które przyciągają do Early Stage.

Rozwój lektorów języka angielskiego w Early Stage

Jak wygląda praca w Early Stage? To przede wszystkim nieustanne rozwijanie siebie i odkrywanie swoich możliwości. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że w pracy nauczyciela rozwój jest ogromnie istotny i nie ma tutaj znaczenia, czy lektor jest na początku swojej kariery, czy ma za sobą wiele lat doświadczenia. Nieustanna stymulacja, czerpanie inspiracji, testowanie nowych rozwiązań, technik i metod nauczania sprawia, że lektor rzadziej narażony jest na spadek motywacji wewnętrznej. Tak wymagająca praca – nie tylko warsztatowo, lecz także emocjonalnie, potrzebuje odpowiedniego poziomu wsparcia. W Early Stage zapewniamy je na wiele różnych sposobów, między innymi przez:

  • program Talent Booster, który umożliwia rozwój finansowy oraz daje możliwość udziału w wartościowych szkoleniach,

  • dostęp do platformy on-line, gdzie znajdują się wszystkie materiały gotowe do wydrukowania i cały metodyczny know-how Early Stage,

  • stałe wsparcie metodyków i dydaktyków, którzy nie tylko pomagają podczas wdrożenia w model nauki w Early Stage, lecz także służą wsparciem w codziennych dydaktycznych zmaganiach,

  • dostęp do aplikacji muzycznej, dzięki której przygotowanie lekcji jest jeszcze łatwiejsze.

Bezpieczeństwo i różne ścieżki rozwoju

Dla każdego nauczyciela istotne są jednak nie tylko kwestie stricte metodyczne i rozwojowe, lecz również bezpieczeństwo zatrudnienia i finanse. Także i na tym polu Early Stage wyróżnia się atrakcyjną ofertą kierowaną do lektorów.

Prowadzący szkoły są elastyczni i gotowi dostosować formę zatrudnienia do specyfiki sytuacji danego lektora. Problemu nie stanowi również zatrudnienie w szkole publicznej. Zdajemy sobie doskonale sprawę, że dla wielu nauczycieli ważny jest awans zawodowy zgodnie z kolejnymi szczeblami określonymi w karcie nauczyciela. Lektorzy bardzo cenią sobie więc możliwość połączenia pracy w Early Stage i szkole publicznej. Warto jednak dodać, że również marka Early Stage oferuje szerokie możliwości rozwojowe. Nie każdy pracę lektora traktuje jako docelową formę swojego funkcjonowania w edukacji. Z nami możesz poszerzyć horyzonty i rozwinąć skrzydła, zdobywając kompetencje:

  • metodyka,

  • szkoleniowca,

  • autora materiałów dydaktycznych,

  • managera szkoły.

Przed osobami, które odkryją w sobie talenty managerskie, otwieramy także możliwość współpracy jako franczyzobiorcy Early Stage.

Wyjątkowa atmosfera, którą trudno opisać

Jeśli chcesz się przekonać, co czeka na Ciebie w Early Stage, sprawdź nasze oferty pracy.

Podczas rozmowy rekrutacyjnej oraz lekcji próbnej dostrzeżesz z pewnością coś jeszcze – wyjątkową atmosferę współpracy, wsparcia i wzajemnego szacunku, jaką udało nam się zbudować w szkołach Early Stage.

Przydatne linki:

👉Grupa na FB dla nauczycieli

👉Oferty pracy

👉Program Talent Booster

Komentarze

Czy w szkole jezykowej nauczyciele zadaja prace domowe

Czy w szkole językowej nauczyciele zadają prace domowe (i czy powinni)?

Czy zadawanie pracy domowej z języka angielskiego jest konieczne, niepotrzebne, a może szkodliwe? Z badań wynika jasno, że w przypadku języka obcego zadania ...
Czytaj więcej
Ksiazki dla nauczycieli angielskiego

Książki dla nauczycieli, które pozwolą rozwijać kompetencje zawodowe (i nie tylko)

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że jako nauczyciel(ka) musisz myśleć o nieustannym rozwoju i poszerzaniu swojej wiedzy. Wiele informacji znajdziesz w f...
Czytaj więcej
Wspolpraca lektorsko metodyczna a efektywnosc nauczania jezyka

Współpraca lektorsko-metodyczna a efektywność nauczania języka

Nauczanie angielskiego wymaga nie tylko ugruntowanej wiedzy językowej, ale również umiejętności przekazywania jej w angażujący i efektywny sposób. W tym proc...
Czytaj więcej
Zasada rosenshinea skuteczne nauczanie rusztowania w edukacji

Cegiełka po cegiełce, czyli nauczyciel murarzem. Zasada Rosenshine’a a skuteczne nauczanie

Pewnie zdziwcie się, kiedy Wam powiem, że budownictwo i edukacja mają sporo wspólnego! Nie chodzi mi o tak oczywiste porównania, jak tworzenie czegoś od pods...
Czytaj więcej